Kongresové služby

Již od roku 1996 se profesionálně zabýváme kongresovou turistikou včetně pronájmu konferenčních prostor.

Více jak 25 let zkušeností s přípravou akcí včetně těch mezinárodních řadí Hotel ILF mezi přední pražské kongresové hotely. Každoročně uspořádáme zhruba 300 různých akcí, které jsou každá jiná. Organizovali jsme mezinárodní i lokální konference, semináře, kurzy, firemní prezentace, tiskové konference, vánoční večírky nebo svatby.

V rámci našich služeb můžete využít nejen pronájem více než 10 různých sálů a místností, ale zároveň i další doprovodné služby v podobě pronájmu techniky nebo využití vlastních cateringových služeb.

Každý klient je pro nás při pořádání své akce stejně důležitý, a to bez ohledu na velikost takové akce. Vždy budete mít jako klient k dispozici maximální servis a jednu konkrétní kontaktní osobu, se kterou budete řešit veškeré své požadavky před akcí, v jejím průběhu a případně i po skončení.    

Více o našich konkrétních konferenčních prostorech zjistíte na adrese https://www.hotel-ilf.cz/kongresove-sluzby/prehled-konferencnich-mistnosti nebo nás kontaktujte přímo na kongres@hotel-ilf.cz.