Přehled kongresových služeb

Zajistíme kompletní organizaci akce dle konkrétních požadavků. Každou akci připravujeme s ohledem na individuální potřeby klienta a v případě potřeby dokážeme námi neposkytované služby zajistit dodavatelsky, ale klient jedná pouze s manažerem kongresových akcí našeho hotelu. 

Mezi naše standardní služby patří:

  • pronájem prostor, a to nejen konferenčních místností, ale také restaurace, baru, salonku nebo lobby baru
  • pronájem audiovizuální techniky včetně technického zabezpečení
  • vlastní catering
  • zajištění dopravy účastníků
  • výroba a distribuce kongresových dokumentů
  • dekorace a květinová výzdoba
  • zajistíme doprovodný program v rámci hotelu
  • concierge – poradíme nebo zajistíme doprovodný program mimo hotel (okružní jízdy Prahou, návštěva významných památek, divadel, muzeí, restaurací nebo výlety do jiných českých měst)